Montáže, záruční a pozáruční servis gastro vybavení

U nás to prodejem gastro vybavení nekončí. Naším zájmem je spokojenost našich zákazníků a poskytnutí plnohodnotných služeb. A proto se na nás můžete spolehnout nejen při výběru vhodného gastro vybavení, dodáním gastro technologie s instalací ve vaší provozovně za poplatek nebo zdarma u vybraných produktů, ale také se zajištěným záručním i pozáručním servisem. Je pro nás prioritou, co nejkratší nejkratší doba veškerých záručních i pozáručních oprav - průměrná doba oprav u většiny produktů je maximálně 5-10 pracovních dní, v některých složitějších případech se opravy mohou protáhnout.

Kontakty na servisní oddělení:

Tel.: +420 228 229 958 - pondělí až pátek od 8-17 hodin
E-mail: servis@onlinegastro.cz - nonstop e-mail servis 

Poptávky montáží, servisu, reklamací posílejte emailem nebo využijte servisní formulář zde

 

Naše služby pro vás:

  • Montáže a odborné instalace gastro vybavení - samozřejmostí je, že vám na vaše přání dodáme objednané gastro vybavení a gastro zařízení s odbornou montáží a zaškolením obsluhy:
    • základní nacenění montážních prací najdete ZDE pokud jste ještě neobjednali a máte zájem pouze o cenovou kalkulaci, napište vaši poptávku na naši e-mailovou adresu
    • pokud již máte objednané zboží a chtěli byste nacenit montáž využijte servisní formulář
    • vybrané produkty nabízíme s instalací zdarma, v některých případech uhradíte pouze dopravu technika na provozovnu
  • Záruční servis gastro vybavení - zajišťujeme na území celé České republiky. Zajištění oprav záleží na velikosti a povaze produktů:
    • menší produkty nebo produkty, které lze jednoduše zabalit a můžeme dopravit přepravní službou k nám na servisní středisko. Produkt uvedeme do bezvadného stavu a zašleme zpět k vám na provozovnu
    • ve většině případů lze využít opravu technikem u vás na provozovně. V tomto případě hradíte pouze dopravu technika na provozovnu, práce a případné vadné díly hradíme my
  • Pozáruční servis gastro vybavení - zajišťujeme na území celé České republiky. Zajištění oprav záleží na velikosti a povaze produktů:
    • menší produkty nebo produkty, které lze jednoduše zabalit a můžeme dopravit přepravní službou k nám na servisní středisko. Produkt zkontrolujeme, uděláme cenovou kalkulaci opravy a po vašem odsouhlasení a úhradě faktury uvedeme produkt do bezvadného stavu a zašleme zpět k vám na provozovnu
    • můžete využít opravu technikem u vás na provozovně - hradíte dopravu technika na provozovnu plus náklady na opravu v celém rozsahu dle cenové nabídky a vašeho odsouhlasení
  • Servis chlazení - jedná se především o produkty značek Tefcold, Juka, Vestfrost, ZoinNordLine a další. Nadstandardní záruční i pozáruční servis uvedených značek chlazení a vitrín zajišťujeme hustou sítí certifikovaných servisních partnerů po celé České republice a na Slovensku prostřednictvím našeho významného dodavatele firmy TEFCOLD CZ s.r.o., kde je základem a samozřejmostí podrobná znalost sortimentu a technických parametrů, zkušenosti v oboru a vynikající dostupnost náhradních dílů.
  • Produkty značek JetDryer, EcoMaster, jedná se o produkty z kategorií Vysoušeče rukou a Drtiče kuchyňského odpaduNa uvedené značky zajišťujeme záruční i pozáruční servis v rámci celé České republiky následujícím způsobem:
    • nejprve se ujistěte, že se nejedná o některý z nouzových stavů přístroje, který souvisí s běžnou údržbou a obsluhou dle pokynů uvedených v uživatelském manuálu
    • připravte si informace o přístroji a jeho nákupu, zejména značku, model a sériové číslo. Tyto informace naleznete na nákupním dokladu nebo výrobním štítku přístroje. Na vysoušečích je sériové číslo nalepeno na zadní části přístroje, na drtičích odpadu je číslo na dolní části přístroje
    • pokud se bez přístroje ve vašem provozu neobejdete, nabízíme Vám možnost zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy
    • veškeré oprávněné náklady na dopravu přístroje k nám do servisu a zpět k vám, v případě záruční opravy, jsou v naší režii - po nahlášení reklamace provedeme svoz přepravní službou k nám na servis, kde proběhne okamžitá oprava přístroje a následný závoz zpět k vám na provozovnu

 

 

1. SERVIS a REKLAMACE  - máte zájem o odbornou instalaci zakoupeného produktu nebo máte problém s funkčností zakoupeného produktu? Potřebujete uplatnit záruční reklamaci či pozáruční servis. Zadejte prosím Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce a vyplňte jednoduchý interaktivní formulář. Ve formuláři stačí vybrat produkty z Vaší objednávky, kterých se servisní zásah týká a popsat závadu a následně Vás kontaktujeme s dalším postupem. Pokračujte kliknutím níže.

2. VÝMĚNA nebo VRÁCENÍ ZBOŽÍ - rádi byste vyměnili nebo vrátili špatně objednané/dodané nebo nevyhovující zboží? V případě nákupu na Ičo a požadavku záměny za jiný produkt v podobné nebo vyšší cenové relaci, provedeme výměnu zdarma, zaplatíte pouze skutečnou cenu dopravy za výměnu produktu. V případě požadavku vrácení bez náhrady jsme nuceni účtovat manipulační poplatek (obvykle 10%) spojený s dopravou a manipulací se zbožím. Výměnu nebo vrácení je možno řešit pouze u nepoužitého zboží v originál obalu. Pokračujte prosím kliknutím níže a uvidíme, co pro vás můžeme udělat :-).

 
 
×