Získejte slevu! Zaregistrujte se zde a získáte tak slevu na váš první nákup.

Záruční a pozáruční servis gastro vybavení

U nás to prodejem gastro vybavení nekončí. Naším zájmem je spokojenost, vás, tedy našich zákazníků. A proto se na nás můžete spolehnout nejen při výběru vhodného gastro vybavení, ale také se záručním i pozáručním servisem.

Naše služby pro vás:

  • Samozřejmostí je, že vám dodáme objednané gastro vybavení a gastro zařízení s odbornou montáží a zaškolením obsluhy.
  • Zajistíme vám záruční i pozáruční servis a to kdekoliv po celé České republice.

Servisní zázemí pro gastro spotřebiče zajišťujeme na území celé České republiky společně s naším dlouhodobě fungujícím partnerem J. & J. Gastroservis, s.r.o. s pobočkami na Vysočině a v Praze, který v daném gastro oboru úspěšně funguje již od roku 2000. 

Nadstandardní záruční i pozáruční servis chlazení a vitrín pro značky NordLine, Juka, Vestfrost, Zoin, Tefcold, Polair - jedná se především o produkty z kategorie Zchlazování nebo zamražování, Vitríny - zajišťujeme napříč celou republikou prostřednictvím husté síťě servisních partnerů našeho významného dodavatele firmy Nosreti s.r.o (v ČR momentálně 144 servisních míst), kde je základem a samozřejmostí podrobná znalost sortimentu a technických parametrů, zkušenosti v oboru a vynikající dostupnost náhradních dílů. 

Jsme autorizovaní prodejci značek JetDryer, EcoMaster, jedná se o produkty z kategorií Vysoušeče rukou a Drtiče kuchyňského odpadu Na uvedené značky zajišťujeme záruční i pozáruční servis v rámci celé České republiky následujícím způsobem. Nejprve se ujistěte, že se nejedná o některý z nouzových stavů přístroje, který souvisí s běžnou údržbou a obsluhou dle pokynů uvedených v uživatelském manuálu. Kontaktujte nás - viz kontakty níže - a připravte si informace o přístroji a jeho nákupu, zejména značku, model a sériové číslo. Tyto informace naleznete na nákupním dokladu nebo výrobním štítku přístroje. Na vysoušečích je sériové číslo nalepeno na zadní části přístroje, na drtičích odpadu je číslo na dolní části přístroje. Pokud se bez přístroje ve vašem provozu neobejdete, nabízíme Vám možnost zapůjčení náhradního přístroje po dobu opravy. Veškeré oprávněné náklady na dopravu přístroje k nám do servisu a zpět k Vám, v případě záruční opravy, jsou v režii naší firmy.

Poptávky montáží, servisu, reklamací posílejte emailem nebo reklamační formulář zde

Kontakty na servisní oddělení:

Tel.: +420 725 894 318 -  pondělí až pátek od 8-17 hodin
E-mail: servis@onlinegastro.cz - nonstop e-mail servis