Získejte slevu! Zaregistrujte se zde a získáte tak slevu na váš první nákup.

Doprava

Nabízíme vám tyto možnosti převzetí zboží:

  • Doprava zdarma – při odběru zboží nad 2.000 Kč bez DPH Vám jej doručíme v rámci ČR zdarma na vlastní náklady.
  • Osobní odběr / Praha,Ostrava  – zboží si můžete po předchozí domluvě vyzvednout ve skladu v Praze nebo Ostravě(dle výrobce), tudíž neplatíte poštovné.
  • Obchodní balík / Česká pošta – tato služba je zpoplatněna částkou 165 Kč bez DPH. Zboží Vám je doručeno až do domu na vámi určenou adresu a při nezastižení je balík uschován na poštovní pobočce.
  • Obchodní balík / Slovensko – tento způsob dopravy je pouze pro Slovensko a s platbou předem. Cena služby je na dotaz - individuální kalkulace.
  • Přepravní služba Toptrans / PPL / DPD / Geis – za tento způsob doručení je účtována částka 165 Kč bez DPH. Zboží vám je doručeno až do domu na vámi určenou adresu a při nezastižení Vám jej dopravce doručí následující den.

Expedice zboží - obvykle obdržíte zboží následující pracovní den po objednání. V případě objednávky v dopoledních hodinách (standardně do 10 hodin, maximálně do 12 hodin) obvykle expedujeme ve stejný den jako jsme přijali objednávku. Expedice v případě odpolední objednávky probíhá následující pracovní den. Expedice je závislá také na vybraném způsobu platby. Doprava k Vám je převážně zajištěna přepravní službou Toptrans / PPL / DPD / Geis. Doručení zásilky k Vám je ve většině případů následující pracovní den.

Při doručování prostřednictvím Toptrans / PPL / DPD / Geis je nutná Vaše přítomnost, nebo přítomnost Vašeho zmocněnce, na uvedené adrese. Na den doručení zásilky Vás upozorníme e-mailem. V den doručení Vás bude operativně kontaktovat doručovatel Toptrans / PPL / DPD / Geis na Vámi zadaný telefonní kontakt.

Při převzetí zásilky věnujte prosím mimořádnou pozornost vnějšku balení!!! Tzn. povrchu kartonu, ochranné pásce a veškerým, i drobným porušením a trhlinám, obzvláště pak průrazům kartonu a deformacím rohu balíku. Tyto příznaky mohou znamenat neopatrné zacházení s balíkem během přepravy a tím i možný vznik škody na zboží uvnitř balení. Pokud narazíte při kontrole na jakýkoliv zmíněný či podobný ukazatel toho, že došlo k neoprávněnému vniknutí do zásilky, či možnému poškození během přepravy, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči. Trvejte na sepsání reklamačního protokolu, event. potvrzeném záznamu o stavu v jakém byl balík doručen a o případných dalších poškozeních. Tímto jednáním zajistíte snazší řešení případné pozdější reklamace a minimalizujete vznik možných škod.

Doručování prostřednictvím České pošty je výhodné při Vaší nepřítomnosti na zadané adrese v den doručení. Zboží si jednoduše vyzvednete na Vaší pobočce České pošty. Vhodné pouze pro lehké zásilky.

Veškeré zboží, které je posíláno kteroukoliv shora uvedenou přepravní službou je vždy zabaleno v kartonu, aby během přepravy k Vám nedošlo k poškození. Pokud při přebírání balíku zpozorujete jakékoliv viditelné poškození přepravního kartonu, můžete jej odmítnout převzít z důvodu poškození přepravního obalu.