Vrácení zboží, reklamace a objednávka servisního zásahu

1. SERVIS a REKLAMACE  - máte zájem o odbornou instalaci zakoupeného produktu nebo máte problém s funkčností zakoupeného produktu? Potřebujete uplatnit záruční reklamaci či pozáruční servis. Zadejte prosím Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce a vyplňte jednoduchý interaktivní formulář. Ve formuláři stačí vybrat produkty z Vaší objednávky, kterých se servisní zásah týká a popsat závadu a následně Vás kontaktujeme s dalším postupem. Pokračujte kliknutím níže:

2. VÝMĚNA nebo VRÁCENÍ ZBOŽÍ - rádi byste vyměnili nebo vrátili špatně objednané/dodané nebo nevyhovující zboží? V případě nákupu na Ičo a požadavku záměny za jiný produkt v podobné nebo vyšší cenové relaci, provedeme výměnu zdarma, zaplatíte pouze skutečnou cenu dopravy za výměnu produktu. V případě požadavku vrácení bez náhrady jsme nuceni účtovat manipulační poplatek (obvykle 10%) spojený s dopravou a manipulací se zbožím. Pokračujte prosím kliknutím níže a uvidíme, co pro vás můžeme udělat :-):