Vrácení zboží, reklamace a objednávka servisního zásahu

1. SERVIS a REKLAMACE  - máte zájem o odbornou instalaci zakoupeného produktu nebo máte problém s funkčností zakoupeného produktu? Potřebujete uplatnit záruční reklamaci či pozáruční servis. Zadejte prosím Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce a vyplňte jednoduchý interaktivní formulář. Ve formuláři stačí vybrat produkty z Vaší objednávky, kterých se servisní zásah týká a popsat závadu a následně Vás kontaktujeme s dalším postupem. Pokračujte kliknutím níže:

2. VÝMĚNA nebo VRÁCENÍ ZBOŽÍ - rádi byste vyměnili nebo vrátili špatně objednané/dodané nebo nevyhovující zboží? V případě nákupu na Ičo a požadavku záměny za jiný produkt v podobné nebo vyšší cenové relaci, provedeme výměnu zdarma, zaplatíte pouze skutečnou cenu dopravy za výměnu produktu. V případě požadavku vrácení bez náhrady jsme nuceni účtovat manipulační poplatek (obvykle 10%) spojený s dopravou a manipulací se zbožím. Výměnu nebo vrácení je možno řešit pouze u nepoužitého zboží v originál obalu. Pokračujte prosím kliknutím níže a uvidíme, co pro vás můžeme udělat :-):

 
 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení