Získejte slevu! Zaregistrujte se zde a získáte tak slevu na váš první nákup.

Vracení zboží a reklamace

1. REKLAMACE - máte problém s funkčností zakoupeného produktu? Potřebujete uplatnit záruční reklamaci či pozáruční servis. Po zadání vaší emailové adresy, kterou jste uvedli v objednávce, vám přijde obratem do emailu odkaz na vyplnění interaktivního reklamačního protokolu, kde stačí doplnit číslo objednávky nebo email, který jste zadali v objednávce a následně již stačí vybrat produkty k vracení nebo k reklamaci. Zadejte prosím níže svoji e-mailovou adresu:

 

 

2. VRÁCENÍ ZBOŽÍ - rádi byste vrátili špatně objednané/dodané nebo nevyhovující zboží? V případě nákupu na Ičo a požadavku záměny za jiný produkt v podobné nebo vyšší cenové relaci, provedeme výměnu zdarma, zaplatíte pouze skutečnou cenu dopravy za výměnu produktu. V případě požadavku vrácení bez náhrady jsme nuceni účtovat manipulační poplatek. Vyplňte svůj e-mail zde a uvidíme, co pro vás můžeme udělat :-) :

 

 

O dalším postupu vás budeme obratem informovat emailem.